طراحی تابلو برق توزیع فرعی ساتل تابلو

طراحی تابلو برق توزیع فرعی

با استفاده از تخصص و توان کادر مجرب شرکت ساتل تابلو آسیا، طراحی تابلو برق توزیع فرعی با استفاده از روش‌های صحیح انجام می شود و همچنین متریال و تجهیزاتی که در تولید تابلو برق توزیع فرعی بکار می‌رود، همگی از بهترین کیفیت برخوردارند اما شرکت ما همچنان قیمت تابلو برق توزیع فرعی را اقتصادی تعیین کرده و برای راه اندازی تابلو برق‌ها می‌توانید از تکنسین‌های ما کمک بگیرید.

 

 

تولید تابلو برق توزیع فرعی

تولید تابلو برق توزیع فرعی مستلزم استفاده از تجهیزاتی مانند کلید قطع و وصل، رله‌ها، سیم، کابل، اتصالات متنوع و بسیاری از موارد دیگر با کیفیتی خوب است تا این مدل از تابلو برق بتواند کارایی و عملکرد خود را در حد مطلوبی نگه داشته و به دنبال آن ریسک بروز خطرات احتمالی نیز در محل نصب نیز کاهش یافته و یا به صفر برسد. تکیه بر توان متخصصان برق داخلی این امر را محقق کرد تا تولید تابلو برق توزیع فرعی مطابق و حتی فراتر از استانداردهای داخلی و خارجی اتفاق بیفتد و رضایت کارفرمایان محترم در پروژه‌های مختلف را به خود جلب نماید.

 

 

راه اندازی تابلو برق

راه اندازی تابلو برق به اندازه‌ی طراحی و تولید انواع تابلو مثل تابلو برق توزیع فرعی حائز اهمیت بسیار زیادی است زیرا هرگونه خطا می‌تواند توزیع جریان برق به واحدهای مختلف را مختل و دچار اشکال کند. تابلو برق توزیع فرعی شامل سه بخش، جعبه با ضخامت ۱.۲۵ میلیمتر از جنس آهن، اسکلت داخلی برای نگهداری از تجهیزات تابلو برق و چارچوب و درب است که هر کدام باید بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌ها به صورت کاملاً صحیح طراحی گردد که راه اندازی تابلو برق توسط نصابان و تکنسین‌های مجرب به درستی صورت پذیرد. برای تهیه و راه اندازی این محصول با کارشناسان فروش ساتل تابلو آسیا تماس بگیرید.

 

 

قیمت تابلو برق توزیع فرعی

قیمت تابلو برق توزیع فرعی به عوامل بسیار زیادی اعم از نوع و درجه کیفی تجهیزات بکار رفته، چگونگی طراحی محصول، فرایند تولید و میزان نیروی کار بستگی دارد. لازم به ذکر است که در شرکت ساتل تابلو آسیا تمامی موارد یاد شده با بهترین کیفیت ممکن در کنار قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی ارائه می‌شود. برای اطمینان از تهیه این محصول کافی است قیمت تابلو برق توزیع فرعی تولید شده توسط شرکت ما را با سایر نمونه‌های موجود مقایسه کنید. برای آگاهی از قیمت محصول و شرایط تهیه آن با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page