• خانه
  • بلاگ
  • تولید تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی
تولید تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی ساتل تابلو

تولید تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی

تابلو برق پیانویی ساتل تابلو معمولاً در دسته تابلو برق های صنعتی قرار می‌گیرد به همین دلیل نیز از لحاظ عملکردی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. تولید تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی در شرکت ما با تکیه بر دانش روز و تخصص مهندسین برق انجام می‌شود و شما عزیزان برای اطمینان بیشتر جهت آگاهی از چگونگی طراحی تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

طراحی تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی

به طور کلی طراحی تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی به منظور دسترسی آسان اپراتور به کلیدهای فرمان در خطوط تولید صورت می‌پذیرد. شرکت ساتل تابلو آسیا متشکل از مهندسین برق و تکنسین‌های فنی مجرب و آموزش دیده با استفاده از اصول و روش‌های روز دنیا، امر طراحی تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی را به بهترین شکل ممکن ضمن اخذ مجوزهای داخلی و گواهینامه‌های بین المللی انجام داده و کلیه خدمات پس از فروش و نصب محصول را به شما کارفرمایان محترم ارائه می‌کند. برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه طراحی، ساخت و عملکرد محصول می‌توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

 

 

تجهیزات تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی

این مدل تابلو برق صنعتی از سه قسمت قطعات اصلی، قسمت بالایی و قسمت اپراتوری تشکیل می‌شود و مواردی مانند کلیدها، کنتاکتورها، رله‌ها، تایمرها، ترمینال‌ها، پی ال سی‌ها و نمایشگرهای اندازه‌گیری، شمارشگرها، آژیرها در قسمت بالایی و در نهایت چراغ‌های سیگنال نشان دهنده وضعیت خط در قسمت اپراتوری از جمله تجهیزات تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی هستند که به کارکرد هر چه بهتر این محصول کمک می‌کنند. شرکت ساتل تابلو آسیا از با کیفیت‌ترین و درجه یک‌ترین تجهیزات تابلو برق کنترل اپراتوری و پیانویی برای تولید این محصول استفاده می‌کند تا اعتماد خریداران را بیش از گذشته به خود جلب کند.

 

 

تابلو برق پیانویی ساتل تابلو

تابلو برق پیانویی ساتل تابلو با اخذ مجوز از نهادهای مربوطه داخلی مانند وزارت نیرو نائل به کسب گواهینامه‌های استاندارد بین المللی نیز شده است بنابراین اگر برای پروژه خود به این مدل از تابلو برق نیاز دارید در تهیه تابلو برق پیانویی ساتل تابلو شک نکنید، زیرا این محصولِ تولید داخل کارکردی مشابه و حتی فراتر از نمونه‌های خارجی موجود در بازار دارد. لازم به ذکر است که کارشناسان واحد فروش شرکت ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص قیمت تابلو برق، خدمات نصب این محصول و سایر سوالات و ابهامات هستند، کافی است با ما تماس حاصل فرمایید.

 

تولید تابلو برق

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page