طراحی تابلو برق ارت ساتل تابلو

طراحی تابلو برق ارت

طراحی تابلو برق ارت به جهت انتقال جریان الکتریکی به زمین دارای اهمیت بسزایی است، زیرا نشتی جریان برق در سیستم را طریق کنترل می‌کند. شرکت ساتل تابلو آسیا با آگاهی از موارد استفاده تابلو برق ارت، این محصول را مطابق با استانداردهای روز دنیا و حتی فراتر از آن‌ها طراحی، تولید و به پروژه‌های مختلف ارائه می‌کند. برای اطلاع از خدمات مربوط به تابلو برق ارت ساتل تابلو با ما تماس بگیرید.

 

 

طراحی تابلو برق ارت

شرکت ساتل تابلو آسیا در طراحی تابلو برق ارت موارد و فاکتورهایی مانند بررسی دقیق شرایط محیطی پروژه و تولید نقشه‌های پیش ساخت در نظر گرفته و سپس اقدام به تولید این تابلو برق می‌کند. حفاظت و ایمنی استفاده کنندگان، جلوگیری از ولتاژ تماسی، جلوگیری از برق داشتن بدنه فلزی، حذف ولتاژ اضافی و ... از جمله نکاتی هستند که علاوه بر اخذ مجوزها و استانداردهای لازم، توسط مهندسین و تکنسین‌های فنی مجموعه در طراحی تابلو برق ارت کاملاً رعایت می‌شود تا ضمن جلب رضایت مشتریان عزیز، این محصول بتواند عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد.

 

 

موارد استفاده تابلو برق ارت

جلوگیری از نشت جریان الکتریکی به خارج از سیستم و پیشگیری از بروز حوادث خطرناک را می‌توان به عنوان موارد استفاده تابلو برق ارت معرفی کرد. این مدل تابلو برق از چاه ارت و  سیم متصل به چاه تشکیل شده است که وظیفه انتقال برق به زمین را بر عهده دارد. تیم مجرب شرکت ساتل تابلو آسیا، ضمن آشنایی کافی با موارد استفاده تابلو برق ارت بعد از بررسی و شناخت ویژگی های محیطی پروژه، به طراحی و تولید این محصول با استفاده از روش‌های کاملاً تخصصی و به روز دنیا اقدام میکنند. عوامل شرکت ما آمادگی کامل در ارائه خدمات فروش و پس از فروش تابلو برق ارت به شما عزیزان را دارند.

 

 

تابلو برق ارت ساتل تابلو

اخذ مجوز از نهادهای مربوطه مانند وزارت نیرو و کسب استانداردهای داخلی و بین المللی مورد نیاز  دو مورد از مهمترین فاکتورهایی است که باعث ایجاد اطمینان در مشتریان گرامی برای خرید انواع تابلو برق از یک مجموعه می‌شود، مفتخریم که اعلام کنیم تابلو برق ارت ساتل تابلو تمامی مجوزها و استانداردهای لازم را دریافت کرده و سعی در طراحی و تولید این محصول فراتر از استانداردهای روز دنیا دارد. همچنین بهره‌مندی از نیروی کار مجرب مانند تکنسین‌های فنی و مهندسین برق کاربلد باعث شده است تا تابلو برق ارت ساتل تابلو نیز از ایمنی خوبی برای استفاده در پروژه‌های مختلف برخوردار باشد.

 
انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page