تولید تابلو برق شالتر ساتل تابلو

تولید تابلو برق شالتر

تابلو برق شالتر ساتل تابلو که با نام Distribution panel نیز شناخته می‌شود، برای محافظت از جریان الکتریکی خروجی از ترانس‌های هوایی فشار متوسط به فشار ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت ما با اطلاع از اهمیت این محصول، تولید تابلو برق شالتر را با بهترین کیفیت در دستور کار خود قرار داده است و همچنین شما می‌توانید برای نصب تابلو برق شالتر در پروژه خود از تکنسین‌های حرفه‌ای ما کمک بگیرید.

 

 

تولید تابلو برق شالتر

تولید تابلو برق شالتر مانند سایر تابلو برق های تهیه شده توسط شرکت ساتل تابلو آسیا، به اخذ انواع مجوز و استانداردهای داخلی و خارجی نیاز دارد تا بتواند رضایت و اطمینان مشتریان گرامی را به خود جلب کند. شرکت ما ضمن برخورداری از کادری مجرب و متشکل از مهندسین برق و تکنسین‌های فنی با دانش و تخصص بالا، در تولید تابلو برق شالتر سعی در ارائه کیفیتی فراتر از استانداردهای جهانی دارد تا این تابلو برق بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد و از آن جایی که این محصول معمولا در محیط آزاد و فضای باز نصب می‌شود،‌ رعایت نکات و در نظر گرفتن تمهیداتی خاص برای آن ضروری است.

 

 

نصب تابلو برق شالتر

نصب تابلو برق شالتر یکی از خدمات پس از فروش محصولات است که شرکت ما برای مشتریان و کارفرمایان پروژه‌های مختلف در نظر دارد. تابلو برق شالتر معمولا در فضای باز نصب می‌گردد بنابراین انجام این کار نیازمند دقت و تخصص فنی می‌باشد به همین جهت شرکت ما برای نصب تابلو برق شالتر به شما عزیزان توصیه می‌کند که از تکنسین‌های فنی و نصابان حرفه‌ای کمک بگیرید تا ضمن نصب صحیح محصول، ریسک بروز خطر مالی و جانی برای شما به حداقل برسد. کارشناسان بخش فروش شرکت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره شرایط تهیه و نصب این محصول هستند.

 

 

تابلو برق شالتر ساتل تابلو

رعایت نکات ضروری در طراحی و تولید انواع تابلو برق از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا بروز هرگونه خطا در تولید این محصول می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به پروژه‌های مختلف وارد کند. مجموعه ما با سنجش نیاز پروژه‌های صنعتی و ساختمانی مختلف، تابلو برق شالتر ساتل تابلو را مطابق و حتی فراتر از استانداردهای داخلی و بین المللی تولید می‌کند تا علاوه بر ارائه محصولی با کیفیت، مهر تاییدی بر دانش و تخصص مهندسین و تکنسین‌های فنی ایرانی زده باشد. برای تهیه تابلو برق شالتر ساتل تابلو و آگاهی از خدمات نصب آن در محیط باز با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

تولید تابلو برق

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page