طراحی تابلو برق چنج اور ساتل تابلو

طراحی تابلو برق چنج اور

ایجاد جابجایی بین دو ورودی برق آن هم به صورت اتوماتیک، وظیفه تابلو برق چنج اور است. این تابلو برق برای موازی کردن برق شهر با یک نوع ورودی بکار می‌رود، برای همین رعایت اصول در طراحی تابلو برق چنج اور اهمیت شگرفی دارد تا بتواند به وظیفه خود به خوبی عمل کند. شرکت ساتل تابلو با آگاهی از ضرورت استفاده از تابلو برق استاندارد، به تولید این محصول اقدام کرده است.

 

 

ضرورت استفاده از تابلو برق استاندارد

انواع تابلو برق مانند تابلو برق توزیع، تابلو برق سردخانه، تابلو برق بانک، تابلو برق چنج اور، تابلو رق ضد خورندگی و ... وظیفه انتقال و توزیع جریان برق را به قسمت‌های مختلفی از پروژه دارند و ضرورت استفاده از تابلو برق استاندارد در پروژه‌ها باعث بهبود عملکردشان می‌گردد. به عنوان مثال اگر تابلو برق چنج اور به خوبی کار نکند، موجب قطعی برق در موقعیت‌های حساس می‌شود و یا از کار افتادن تابلو برق موجود در سردخانه می‌تواند باعث از بین رفتن موادی شود که به دمای خاصی نیاز دارند، بنابراین ضرورت استفاده از تابلو برق استاندارد تولید شده توسط ساتل تابلو بیش از هر زمان دیگری برای مدیران و کارفرمایان پروژه‌ها آشکار گشته است.

 

 

انواع تابلو برق ساختمان تجاری

ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف نیاز به تابلو برق های متفاوتی برای توزیع جریان الکتریکی دارد و مهندسان برق و تکنسین‌های فنی شرکت ساتل تابلو آسیا با بازدید از پروژه شما مناسب‌ترین محصول برای توزیع برق را از میان انواع تابلو برق ساختمان تجاری پیشنهاد خواهند داد. استفاده از انواع تابلو برق ساختمان تجاری به شرایط ساختمان، مساحت، تعداد واحدهای تجاری و ... بستگی دارد. مجموعه ما متعهد شده است که با رعایت تمامی استانداردهای داخلی و بین المللی و همچنین دریافت مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه من جمله وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران، تابلو برق ساختمان تجاری ساتل تابلو را برای مصارف گوناگون و با بهترین کیفیت تولید کند.

 

 

تابلو برق ساختمان تجاری ساتل تابلو

تقسیم و توزیع برق به بخش‌های مختلف ساختمان تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کوچک‌ترین اختلال می‌تواند کارکرد تمامی واحدهای ساختمان تجاری را با مشکل مواجه سازد. طراحی و تولید تابلو برق ساختمان تجاری ساتل تابلو با استفاده از دانش روز و توان فنی نیروهایی مجرب صورت می‌گیرد تا ریسک بروز خطا به کمترین حد ممکن نزول کرده و امنیت جانی و مالی استفاده کنندگان از فضای ساختمان تجاری را تامین سازد. کارشناسان و تکنسین‌های با تجربه ما همواره آماده ارائه کلیه خدمات در زمینه تابلو برق ساختمان تجاری ساتل تابلو به شما کارفرمایان گرامی هستند تا گام کوچکی در راستای جلب رضایت مشتریان گرامی بردارند.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page