تست تابلو برق ساتل تابلو

تست تابلو برق

یکی از اصول راهبردی ساتل تابلو آسیا برای جلب رضایت کارفرمایان محترم در انواع پروژه‌های صنعتی و ساختمانی، اطمینان از کارکرد تابلو برق است به همین جهت نیز تکنسین های فنی مجموعه تست تابلو برق را در مراحل مختلف انجام می‌دهند تا شما عزیزان با خاطری آسوده این محصول را تهیه کنید، همچنین کلیه خدمات گارانتی تابلو برق و تعمیر تابلو برق در صورت لزوم به شما ارائه می‌گردد.

 

 

اطمینان از کارکرد تابلو برق

همانطور که می‌دانید محفظه فلزی و یا غیر فلزی که به آن تابلو برق گفته می‌شود، وظیفه مهمی را در پروژه‌های مختلف برعهده دارد بنابراین برای توزیع درست جریان الکتریکی به همه بخش های ساختمان یا پروژه صنعتی می‌بایست اطمینان از کارکرد تابلو برق حاصل کرد. شرکت ساتل تابلو آسیا به منظور اطمینان از کارکرد تابلو برق های تولید شده در مجموعه، با استفاده از دانش فنی تکنسین های با تجربه، انواع تابلو برق را از قبل و همچنین در حضور شما تست می‌کنند، به واسطه این امر نیز شما می‌توانید از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن شوید و در صورت بروز هر گونه مشکل از خدمات گارانتی و یا تعمیر محصول استفاده نمایید.

 

 

گارانتی تابلو برق

محصولات تولید شده توسط شرکت ساتل تابلو آسیا ضمن رعایت تمامی استانداردها و اخذ همه مجوزهای داخلی و بین المللی مورد نیاز، برای تضمین کیفیت محصولات خود، گارانتی تابلو برق را نیز به شما ارائه می‌دهد. در استفاده از گارانتی تابلو برق  در مدت اعتبار، باید توجه داشته باشید که در صورت بروز هر مشکلی، تنها با مجموعه تماس بگیرید تا بتوانید به صورت کامل از خدمات آن بهره‌مند شوید. شرکت ما با طراحی و تولید انواع تابلو برق با کیفیت برای کاربردهای ساختمانی و صنعتی همواره تلاش در جذب و جلب توجه شما مشتریان و کارفرمایان گرامی دارد و در ساعات کاری آماده پاسخگویی به شما می‌باشد.

 

 

تعمیر تابلو برق

شرکت ساتل تابلو آسیا متشکل از مهندسان برق، تکنسین‌ های فنی و نصابان با تجربه، در صورت ایجاد اشکال در کارکرد تابلوها آماده تعمیر تابلو برق با استفاده از مطمئن‌ترین روش‌ها است به گونه‌ای که هیچ آسیبی به محصول وارد نشده و امنیت مصرف کنندگان تامین گردد. بدین منظور توصیه می‌شود که برای تعمیر تابلو برق حتما از توانایی فنی افرادی که با این محصول سر و کار دارند، استفاده کنید تا علاوه بر برطرف کردن مشکل، خللی در امنیت تابلو برق ها ایجاد نشود. برای آگاهی از چگونگی و شرایط تعمیر تابلو برق با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page