• خانه
  • بلاگ
  • تولید تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور
تولید تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور ساتل تابلو

تولید تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور

به طور کلی وظیفه موتور دیزل ژنراتور، تبدیل انواع سوخت مثل بنزین، گازوئیل و ... به انرژی مکانیکی را بر عهده دارد و خود ژنراتور می‌بایست این انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. شرکت ساتل تابلو آسیا با بررسی شرایط پروژه شما، طراحی و تولید تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور را با استفاده از توان علمی و تجربه تکنسین‌های فنی شرکت برایتان انجام می‌دهد.

 

 

راه اندازی دیزل ژنراتور

شرکت ساتل تابلو آسیا، برای راه اندازی دیزل ژنراتور ابتدا مواردی را مانند فونداسیون کف اتاق، نصب دمپر و پنجره های ورود و خروج هوای دیزل ژنراتور، محل قرار گرفتن اگزوز دستگاه، محل نصب باتری، محل قرارگیری ونصب تابلو برق دیزل ژنراتور، وجود کپسول های آتشنشانی، جعبه کمکهای اولیه، کانال کشی و نصب برزنت و ... چک می‌کند تا تمامی مراحل راه اندازی دیزل ژنراتور بدون هیچ گونه مشکل و یا اختلالی صورت بپذیرد.بهتر است بدانید که تکنسین‌های فنی شرکت ما در راه اندازی دیزل ژنراتور نیز به شما خدماتی را ارائه خواهند داد پس برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

نصب تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور

نصب تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور نیز به اندازه طراحی و تولید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هر گونه اشتباه در این کار می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را برای افراد به ویژه کسانی که به صورت مستقیم با این تابلو برق در ارتباط هستند، به وجود آورد. بدین منظور برای جلوگیری از خطرات جانی و ضررهای مالی احتمالی ناشی از نصب تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور با روش‌های اشتباه، شرکت ساتل تابلو آسیا از نصابان حرفه ای و تکنسین‌های فنی با تجربه در نصب تابلو برق راه اندازی دیزل ژنراتور استفاده می‌کند تا بتواند رضایت مشتریان و کارفرمایان گرامی را جلب کرده و محصولی مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی به آن‌ها ارائه نماید.

 

 

تابلو برق دیزل ژنراتور ساتل تابلو

شرکت ما با کسب سالها تجربه درخشان در زمینه طراحی، تولید و نصب انواع تابلو برق این بار تابلو برق دیزل ژنراتور را ضمن اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه داخلی مانند وزارت نیرو و همینطور دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین المللی، طراحی و تولید می‌کند. تابلو برق دیزل ژنراتور ساتل تابلو که با استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات ساخته شده، یک کالای تولید داخل و با کیفیت بالا است که می‌تواند با انجام صحیح وظایف خود، تمام نیازهای یک پروژه را برآورده کند. به شما کارفرمای گرامی توصیه می‌شود که برای آگاهی از قیمت و شرایط تهیه تابلو برق دیزل ژنراتور ساتل تابلو با ما تماس حاصل فرمایید.

تولید تابلو برق

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page