آموزش راه اندازی تابلو برق ساتل تابلو

آموزش راه اندازی تابلو برق

تابلو برق تولید شده توسط ساتل تابلو یک محفظه فلزی و یا غیر فلزی است که وظیفه توزیع جریان الکتریکی را به تمام بخش های ساختمان و یا پروژه های صنعتی بر عهده دارد، بدین جهت نیز طراحی، تولید و آموزش راه اندازی تابلو برق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مستقیماً تامین برق ساختمان و امنیت جانی افرادی که به هر نحو با این محصول در ارتباط هستند را به دنبال دارد.

 

شرکت ساتل تابلو آسیا با آگاهی از اهمیت و روش های نصب انواع تابلو برق، برای تمام تکنسین های فنی و افرادی که باید با انواع مختلف این محصول سر و کار داشته باشند، شرطی به عنوان آموزش راه اندازی تابلو برق را در نظر گرفته است. دانستن وظایف تابلو برق مانند جلوگیری از ایجاد شوک الکتریکی در افراد، تقسیم مساوی برق بین تجهیزات، تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز پروژه، محافظت از تجهیزات موجود در تابلو برق در برابر عوامل طبیعی مثل باد، باران، صاعقه، تولید و توزیع و تبدیل انرژی و جلوگیری از نشتی جریان برق باعث می‌شود تا افراد، تکنسین‌های فنی و مهندسین برق از اهمیت آموزش راه اندازی تابلو برق مطلع گردند.

طراحی تابلو برق های ساختمانی و صنعتی در شرکت ساتل تابلو آسیا به گونه‌ای است که در شرایط طبیعی و غیر طبیعی بتوانند بدون کوچکترین مشکلی کارشان یعنی توزیع و تبدیل انرژی الکتریکی را به بهترین شکل انجام دهند. وسایلی مانند کنتاکتورها، فیوزهای مینیاتوری، شاسی ها، کلید های برق، کلید های فرمان و ... از جمله مهم‌ترین موارد اولیه‌ای هستند که افراد در آموزش راه اندازی تابلو برق، باید به خوبی کارکرد و وظیفه آن‌ها را یاد گرفته و به خاطر بسپارند. به عنوان مثال از فیوزها برای محافظت مدار در مقابل جریان، از کلیدها برای قطع و وصل کردن جریان برق استفاده می‌شود.

آموزش راه اندازی تابلو برق در انواع مختلف با توجه به روکار یا توکار بودن آن‌ها متفاوت است. به عنوان نمونه برای نصب و راه اندازی یک تابلو برق فشار ضعیف باید از دیوار استفاده کرد و اگر این تابلو برق توکار باشد می‌بایست دیوار را کند و اطراف تابلو برق را با مصالح مناسب پر کرد و در ادامه جانمایی تمامی تجهیزات مورد نظر را در آن به صورت مرتب انجام داد. شرکت ساتل تابلو آسیا می‌کوشد نیروهایی را به مجموعه خود اضافه کند که آموزش راه اندازی تابلو برق را به صورت کامل و درست فرا گرفته باشند تا نصب و راه اندازی این محصول هیچ خطر جانی و ایمنی برای ساکنین و استفاده کنندگان از یک ساختمان به همراه نداشته باشد.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page